Friday 23 September 2011

Anar tirant

No he estat capaç. Volia fer una reflexió seriosa però no he pogut. Normal. És divendres al vespre, la gent a aquestes hores no estem per pensar i esbrinar el destí del món. No. Bastant tenim amb saber què farem aquesta nit si continuem amb forces. Així que m'he decidit per una actualització d'aquelles que podríem anomenar de principiant o de poca profunditat. 

Sí, ja sabeu, aquelles en què jo us insereixo un vídeo que m'agrada i li poso quatre línies a sota. Sembla que hagi escrit quelcom interessant però en realitat només us he estafat. He traït l'esperit periodístic per donar-me a una simple i plana explicació del que m'està donant la gana. Però tampoc ho he fet tan gratuïtament, no em deixeu ser tan cruel amb mi mateix. Aquesta cançó té un sentit i un missatge que entenem la gran majoria de la gent mortal (no utilitzaré normal perquè sinó la meva incapacitat literària quedaria encara més demostrada).

Comparteix pis amb estranys, busca una feina formal,
puja al metro pels matins, ves al cine alguna nit.
Però igualment mai entendràs, el que és ‘nar passant els anys,
esperant la solució, que s’emporti tanta por.
No… tu mai viuràs com viuen els altres,
ni patiràs com pateix la gent normal,
mai entendràs el fracàs dels altres, mai comprendràs
com els somnis se’ns van quedant
en riure i beure i ‘nar tirant, i si pots, ja saps,
follar de tant en tant.

2 comments:

  1. Boníssim Albert.
    Has d'escoltar la cançó original, de Pulp, "Common people". Boníssima també.

    Un petonàs

    ReplyDelete
  2. Aquesta la vaig treure de tu!! És genial :D

    ReplyDelete